Nu närmar vi oss helgens "uppstartsläger". Hoppas att alla tjejer är supertaggade att få träffa varandra igen och komma igång med innebandyn!
Schemat för dagen ser ut enligt,
12:30 – 13:15
|
Uppstart
Genomgång av klubbor
|
Kronaskolan –
Matsalen
|
13:15 – 14:30
|
Träningspass
Innebandy-pass
|
Kronaskolan -
Hallen
|
14:30 – 14:50
|
Transport Kronan -> Kungälv
|
Bil
|
15:00 – 16:00
|
Shuffleboard
|
Club
Evergreen
|
16:10
– 16:30
|
Transport Kungälv -> Kronan
|
Bil
|
16:30 –
17:30
|
Middag – Medhavd mat
|
Kronans matsal
|
17:30
– 19:00
|
Mini-cup
Mini-turnering i
innebandy
|
Kronaskolan -
Hallen
|
19:00
– 19:45
|
Utprovning
av matchkläder
Vi avslutar dagen med att
prova ut vilka storlekar vi ska beställa på våra nya matchställ.
|
Kronaskolan -
“Trappan” & “Grottan”
|
Tjejerna ska komma ombytta och träningsklara i vårt blåa matchställ (som ni alla har hemma sedan förra säsongen). Om ni saknar något t.ex. strumpor, ta bara ett par andra strumpor som funkar. Det viktiga är att de kommer spelklara eftersom vi inte kommer ta med oss någon utrustning till dem som de kan låna.
När de kommer ska de ha ätit och de ska ta med sig
- frukt till eftermiddagen
- kraftig matsäck till middagen
- extra underkläder och träningströja eftersom vi inte kommer duscha under dagen
Hämtning och lämning av era tjejer sker vid ingången till Kronaskolan.
Med tanke på nuläget kommer vi alla behöva hjälpas åt. Era tjejer måste vara 100% friska för att de ska får vara med. Hygienförutsättningarna är mycket goda i Kronaskolan men det är viktigt att vi alla följder de instruktioner som är givna av folkhälsomyndigheten. Därför kommer vi inte ha gemensam dusch så se till att era tjejer är nyduschade när de kommer och att de packat med extra kläder nog för alla aktiviteter under dagen.
Inget fika eller godis. Frukter får de ta med sig så mycket de vill. Enklast är om de håller sig till vatten i sin vattenflaska hela dagen, men om man önskar får man ta med sig något annat att dricka till maten.
Under hela dagen kommer Patrik, Mattias och Carolina vara med tjejerna och Sven är med på så mycket det går. Om det är något ni undrar så tveka inte att höra av er till någon av oss.
Kostnaderna för Shuffleboarden tar vi från lagkassan (intjänat på cafeverksamhet förra året) så ni behöver inte swisha oss något för denna uppstartsaktiviteten.
Ser fram emot en härlig dag tillsammans!!!